3. Adım adım yurt dışında şirket satın almaya yönelik danışmanlık desteği
Danışmanlık hizmetini almadan önce, ön onay için gerekli belgeler:
1.Danışmanlık hizmetini sağlayacak kuruluşun daha önce benzer nitelikte hazırladığı danışmanlık raporu örneği veya taslak raporu.
2.Danışmanlık faaliyetinin içeriğini, ayrıntılı çalışma planı ve maliyetini gösteren taslak raporu.
3.Danışmanlık hizmetinin alınacağı kuruluşun daha önce gerek kamuya gerek özel sektöre yönelik danışmanlık hizmeti deneyimini gösteren referans mektupları ve çalışma tecrübesi dokümanları.
Danışmanlık raporunuzu aldıktan sonra, paranızı almak için gerekli belgeler:
1.Satın alınan danışmanlık hizmetine ilişkin danışmanlık sonuç raporu.
2.Fatura veya harcamayı tevsik edici belge.
3.Ödemenin bankacılık kanalıyla yapıldığını gösteren belge. (Banka onaylı olması gerekmektedir)
4.Hazine ve Maliye Bakanlığı ile SGK’dan alınacak borç durum belgesi.
5.Danışmanlık hizmetinin alınacağı kuruluş ile yapılan sözleşme.
6.Ticaret sicili gazetesi.
7.Bakanlık tarafından talep edilebilecek diğer bilgi ve belgeler.
ÖN ONAY SONRASI DESTEK ÖDEME BAŞVURU BELGELERİ
1. Satın alınan danışmanlık hizmetine ilişkin rapor.
2. Fatura veya harcamayı tevsik edici belge.
3. Ödemenin bankacılık kanalıyla yapıldığını gösteren belge. (Banka onaylı olması gerekmektedir)
4. Hazine ve Maliye Bakanlığı ile SGK’dan alınacak borç durum belgesi.
5. Danışmanlık hizmetinin alınacağı kuruluş ile yapılan sözleşme.
6. Ticaret sicili gazetesi.
7. Bakanlık tarafından talep edilebilecek diğer bilgi ve belgeler.
ÖN ONAY ALINMASI İÇİN BAŞVURU BELGELERİ
1. Alınması planlanan krediye ait maliyet planı.
2. Söz konusu şirket alımının firmaya teknoloji transferi bakımından sağlayıcı kazanımlar hakkında rapor.
3. Danışmanlık firmasına ait belgeler.
0850 808 04 04 |
markalasma@ticaret.gov.tr |